Friday, July 30, 2010

~ Februari 2009 ...Usiaku Sebulan ... ~










Tok dan aki datang melawat aku. Mereka datang dengan acik. kebetulan cuti tahun baru cina. 3 hari aje tok datang. akhirnya sampai jugak tok dan aki ke rumah baru mama dan papa. masa aku lahir baru 2 bulan lebih mama dan papa pindah ke rumah ni. sambil2 tok datang melawat orang baru, dapat tengok sekali umah baru..hehehe..2 in 1. dapat ler aku bermanja ngan tok selama 3 hari ni...

mama cakap aku kuat meragam...suka berjaga malam...cian mama tak dapat tido..mama dan papa bergilir2 jaga aku. akhirnya papa belikan buai untuk aku sebab aku suka di dodoi. bila aku dah tido mama nak letak kat tilam mesti aku jaga...mana best mama tido kat tilam..tido dalam pangkuan mama kan best...damia takot la tido kat situ...tapi mama tak paham apa aku ckp..hehe

dah ada buaian pun sama gak. asyik nak kena enjut jer..berhenti enjut aku nangis..hehe..bila lagi nak kenakan mama kan..time ni ler..cian mama..bergilir-gilir la mama dan papa buaikan aku..kadang2 mama tak tido malam layan kerenah aku..inilah pengorbanan seorang ibu.thanks mama...

1 comment:

  1. nak masukkan gmbr..tp tak dapat..ermmm..nanti la cuba lg len kali...

    ReplyDelete